#P problémaosztály
|
#P-nehéz
|
#P-teljes problémaosztály
|
(Clark)-lezárás
|
15-ös kirakójáték
|
3-legközelebbi-szomszéd
|
3-SAT, 3-CNF
|
8-as kirakójáték
|
8-királynő probléma
|
a legjobb túlélése elv
|
a legkorlátozottabb változó heurisztikája
|
a logikai következtetés Lewis Carroll-féle diagramai
|
a posteriori (utólagos) valószínűség
|
a priori (előzetes, feltétel nélküli) valószínűség
|
a priori tudás
|
a valószinűségi hálózat Sewall Wright-féle ábrázolása
|
A* dekódoló
|
A* keresés
|
A-3 algoritmus
|
A-4 algoritmus
|
ABC komputer
|
Absolver
|
Abstrips
|
abszolút függetlenség
|
abszolút kényszer
|
ACT
|
ACT*
|
Ada programnyelv
|
AdaBoost
|
adaline
|
adaline tanítás
|
adaptációs képesség
|
adaptív dinamikus programozás
|
adaptív szabályozáselmélet
|
adatasszociációs probléma
|
adatbányászat
|
adatkomplexitás
|
adattársítás problémája
|
adattömörítés
|
adatvezérelt következtetés
|
additív értékfüggvény
|
additív jutalom
|
adj hozzá egyet simítás
|
ADL
|
Advice Taker
|
ágens
|
ágens architektúra
|
ágens értékfüggvénye
|
ágens függvény
|
ágens kritikus eleme
|
ágens sorrendezett hasznosságfüggvénye
|
ágens tanuló eleme
|
ágens végrehajtó eleme
|
ágensprogram
|
agglomeratív klaszterezés
|
aggregáció
|
AIBO robot
|
akármikor algoritmus
|
aknakereső játék
|
aktív érzékelés
|
aktív szenzor
|
aktív tanulás
|
aktivációs függvény
|
aktuális állapot
|
akusztikai modell
|
alakfelismerés
|
alakfelismerési algoritmusok leírása
|
alakillesztés
|
alakzatfelismerés
|
alakzatkontextus
|
Alan Turing
|
alap literál
|
alap rezolúciós tétel
|
alapértelmezéseken alapuló következtetés
|
alapértelmezett elmélet kiterjesztése
|
alapértelmezett érték
|
alapértelmezett logika
|
alapterm
|
alárendelt architektúra
|
alfa-béta keresés
|