Ugrás a fő tartalmi területre
Mesterséges Intelligencia Almanach
Könyvek
Fogalomtár
Kutatók
Szerzők
Címlap
Hivatkozók
állandó összegű játék
Fritz
ismétlődő játék
Mesterséges Intelligencia
2.3. A Környezetek természete
2.4. Az intelligens ágensek struktúrája
1. fejezet - Bevezetés
1.1. Mi az MI?
3.1. Problémamegoldó ágensek
6.3. Alfa-béta nyesés
6.4. Nem tökéletes, valós idejű döntések
6.6. A jelenleg legfejlettebb játékprogramok
6.8. Összefoglalás
7.6. Ítéletlogikát alkalmazó ágensek
12.7. Multiágens tervkészítés
16.3. Hasznosságfüggvények
17.6. Többágenses döntések: a játékelmélet
18.2. Induktív tanulás
21.3. Aktív megerősítéses tanulás
21.4. A megerősítéses tanulás általánosító-képessége
1. Mesterséges intelligencia általánosságban
Előszó
Kapcsolódó tartalmak
Érdekesség
Fritz sakkprogramról
Sakkprogramozás
Fogalom
állandó összegű játék
Fritz
ismétlődő játék
Hivatkozók
állandó összegű játék
Fritz
ismétlődő játék
Mesterséges Intelligencia
2.3. A Környezetek természete
2.4. Az intelligens ágensek struktúrája
1. fejezet - Bevezetés
1.1. Mi az MI?
3.1. Problémamegoldó ágensek
6.3. Alfa-béta nyesés
6.4. Nem tökéletes, valós idejű döntések
tovább